Prilagodite postavke pristanka

Koristimo kolačiće kako bismo vam pomogli u učinkovitoj navigaciji i izvršavanju određenih funkcija. U nastavku ćete pronaći detaljne informacije o svim kolačićima pod svakom kategorijom pristanka.

Kolačići koji su kategorizirani kao "Potrebni" pohranjuju se u vašem pregledniku jer su neophodni za omogućavanje osnovnih funkcija stranice.... 

Uvijek aktivan

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Nema kolačića za prikaz.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Nema kolačića za prikaz.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Nema kolačića za prikaz.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Nema kolačića za prikaz.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

Nema kolačića za prikaz.

Back

O školi

XI. gimnazija kao škola susreta

XI. gimnazija je škola susreta. Nastavni, školski sat, nije ništa drugo nego susret. Susret učenika i nastavnika. Susret je ono više. Susret je ono što mijenja, to je trenutak kada gradivo, pouka, nastavni sat postaje živa stvarnost i događa se nešto novo, drugačije, smislenije … Susret otvara učenika prema istraživanju i/ili ga otvara prema nastavniku i to je trenutak kad se mijenja život i pogled na život.

Susret daje priliku da učenik u nastavniku prepozna uzor i da prepozna u nastavniku sposobnost vodstva u jedan novi, još neotkriveni, svijet. Biti uzor – jednostavno znači biti privlačan svojim vrlinama, znanjem i kompetencijama mladima. I ta privlačnost budi u njima želju primiti ono što im dajemo i prenosimo – znanje, vrednote, vrijednosti … Odgoj je zapravo predaja onoga što imamo.

Učenici upravo to i žele od svojih nastavnika – da im budu vođe, da ih vode prema novim neotkrivenim stvarima. A to i jest etimologija riječi educere: povesti za sobom, povesti na pravi na put. Educere, također, može značiti: i povesti za sobom van utabanih staza, povesti nekim drugim putem … I upravo je to stvarnost koju možete pronaći u XI. gimnaziji – vodstvo novim, neutabanim putevima, gdje se mora i u vlastite ruke uzeti mačeta i prokrčiti put,  ponekad s nastavnikom, ponekad samostalno …

Voditi nekoga zapravo znači biti velikodušan. Toma Akvinski velikodušnost je definirao kao neutaživu želju za velikim stvarima. Upravo je to svojstvo onoga koji vodi – da ima neutaživu glad, želju biti izvrstan, i tu izvrsnost prenijeti na druge. XI. gimnazija je gimnazija velikodušnih profesora koji daju svoju izvrsnost svojim učenicima, čine ih izvrsnima.

Dobrodošli u Jedanaestu, školu izvrsnosti i mjesto susreta koji mijenjaju.

XI. gimnazija – škola novih mogućnosti

XI. gimnazija – škola koja daje ono nešto, ono nešto što čini razliku i otvara nove mogućnosti na području odgoja i obrazovanja. Ona nastoji razumjeti mlade naraštaje koji sjede u njezinim školskim klupama; mlade naraštaje koji dolaze sa svojim brigama i problemima, sa svojim otvorenim očima i umovima punim zdrave znatiželje, mlade naraštaje koji su istovremeno prisutni i odsutni, zaigrani i disciplinirani, puni pitanja i željni odgovora – i upravo te i takove naraštaje kroz četverogodišnje školovanje Jedanaesta želi oblikovati:

  1. kako bi razvili moralni karakter i stekli vrline, a sve na tragu Aristotelove misli: „Vrlina je najbolje što možemo postići“
  2. kako bi uspješno mogli na temelju stečenih znanja i razvijenih kompetencija razumjeti svijet oko sebe te kako bi se u tome svijetu mogli pozicionirati i ispravno djelovati
  3. kako bi mogli i znali samostalno i uspješno rješavati izazovne životne situacije
  4. kako bi mogli svojim znanjem i vještinama inovativno djelovati u znanosti, kulturi, politici i umjetnosti te ostati u domovini i doprinositi njezinom duhovnom, intelektualnom i materijalnom blagostanju.

XI. gimnazija nalazi se šest tramvajskih stanica od Trga bana Josipa Jelačića, u Savskoj cesti 77.

Opća smo gimnazija i naši učenici godinama osvajaju brojne nagrade i odličja u različitim predmetima i disciplinama na državnoj i lokalnoj razini.

Na ispitima državne mature maturanti naše škole redovito pokazuju odlično znanje i gotovo stopostotnu prolaznost te upisuju željene fakultete.

Dodatni plus je nastava u jednoj smjeni i ugodno, toplo, obiteljsko ozračje relativno male škole koja ima 16 razrednih odjela s oko 400 učenika i 30 nastavnika.

Vježbaonica smo za studente iz geografije, biologije, matematike, povijesti, hrvatskoga jezika, psihologije i tjelesne i zdravstvene kulture.

U našoj školi nastavnici pripravnici polažu stručne ispite iz povijesti i matematike.

Dugi niz godina bili smo domaćin natjecanja iz matematike na području gradskih četvrti Trnje, Pešćenica, Novi Zagreb-istok, Novi Zagreb-zapad, a na tim natjecanjima i naši učenici pokazuju zavidnu razinu na ljestvici uspjeha.

Domaćin smo županijskog Natjecanja iz hrvatskoga jezika za srednje škole Grada Zagreba.

Naslijedivši sjajnu pedagošku tradiciju od vrsnih nastavnika koji su iznimnom ljudskošću, stručnošću i entuzijazmom dali prepoznatljiv pečat XI. gimnaziji te su petero od njih dobitnici najviših priznanja i nagrada u školstvu – od Ministrovih priznanja pa do Državne nagrade „Ivan Filipović“, naši su današnji nastavnici nastavili njihovim putem tako da imamo znatan broj nastavnika mentora, savjetnika i izvrsnih savjetnika. Oni stvaraju poticajno ozračje za učenje svojih predmeta i odgojni rad s učenicima te pronalaze inovativni pristup u nastavi.

Dobitnici smo Medalje Grada Zagreba za izniman doprinos u srednjem odgoju i obrazovanju.

Za svoju otvorenost znanosti i sudjelovanje u provedbi četverogodišnjeg znanstvenog projekta „Ekonomske teškoće obitelji, psihosocijalni problemi i obrazovni ishodi adolescenata u vrijeme ekonomske krize“, koji je proveo istraživački tim Studijskog centra socijalnog rada Pravnog fakulteta u Zagrebu, naša je škola dobila priznanje „Škola prijatelj znanosti“.